ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.
ВАЖЛИВО: Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти / пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Гарантії цілісності товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки. Магазин не несе відповідальності за роботу служби доставки.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.
Просимо Вас гранично відповідально оформляти замовлення, будучи впевненими в найменуванні, назву виробника і т.д., щоб уникнути помилкового замовлення. У разі помилки з боку продавця товар буде замінений на правильний, або буде здійснено повернення коштів, за пред'явленням претензій від покупця протягом трьох днів з моменту отримання замовлення.
У всіх інших випадках, куплений товар належної якості не підлягає поверненню або обміну.